Casa Judeteana de Pensii Maramures
Tipareste

Intrebari frecvente

+ Adauga intrebare

Pagini (450): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450

Nume: MARIES-VAIDA CRISTIAN
Adresa: gh. bilascu nr 25/5
Data: 06.06.2023 08:06:52
Intrebare:
Buna ziua,in data de 29,03,2023,am primit decizia de acordare a pensiei anticipate partial.Care este termenul de valabilitate,in cat timp trebuie sa prezint actul de incetare a activitatii si daca depasesc acest termen care este procedura pentru a beneficia de pensie?
Raspuns:
Puteti depune cerere scrisa de anulare a deciziei in termen de 30 de zile de la primirea acesteia, daca asta doriti. Alternativ, pensia se comunica in plata DUPA prezentarea dovezii de incetare a activitatii profesionale.


Nume: Rodica Veronica Silaghi
Adresa: Str. Minerilor 8/36
Data: 03.06.2023 12:06:50
Intrebare:
La inceputul lunii aprilie am trimis la International Pension din Anglia un formular cerere pentru acordarea pensiei cuvenite dupa mai bine de 7 ani lucrati in Anglia , perioada in care am platit cotizatie luna de luna. Deoarece a trecut mult timp am reclamat la International Pension din Anglia faptul ca trecut asa de mult timp si inca nu am primit pensia solicitata. In 2 iunie am primit raspuns ca; International Pension din Anglia este gata sa plateasca pensia cuvenita insa ASTEAPTA cateva informatii de la autoritatile romane.Prin prezenta sesizare as dori sa-mi explicati ; 1.Care este termenul de raspuns la solicitarea oficiala venita de la Internationa Pensin Anglia ? 2.Cine a preluat solicitarea (Nominal)? 3. Cine trabuia sa raspunda la solicitare (Nominal) ? 4. Unde este acum solicitarea venita de la International Pension ? Cine este Coordonatorul biroului care are in atributii acest aspect ( Nominal) Evident ca voi folosi toate posibilitatile de a afla raspuns la intrebari si sa ma asigur ca dreptul meu de pensie pentru care am cotizat va fi respectat. Astept un raspuns competent si de buna credinta. Cu respect Silaghi Rodica Veronica cu numar de identificare in sistemul de pensii 2570424240024
Raspuns:
Institutia noastra nu a primit nici o cerere in interesul dumneavoastra.


Nume: Rodica Veronica Silaghi
Adresa: Str. Minerilor 8/36
Data: 03.06.2023 12:06:44
Intrebare:
La inceputul lunii martie am depus la International Pension din Anglia un formular de cerere pentru pensie dupa mai mult de 7 ani de munca in Anglia unde am cotizat luna de luna. Deoarece a trecut mult timp de atunci am reclamat si cerut explicatii pentru faptul ca, inca nu am obtinut acea pensie meritata. In 2 mai am primit un email de la International Pension in care mi se explica faptul ca International Pensin din Anglia este in masura sa-mi plateasca imediat pensia ceruta doar dupa ce primesc raspuns la informatiile cerute de la autoritatile romane. Prin urmare ma adresez dumneavoastra cu intrebarea : cand vor raspunde autoritatile romane la o solicitare oficiala venita din Anglia in vederea obtinerii dreptului meau de a primi pensie? Mai am si alte cateva nedumeriri: cine e persoana care a preluat solicitarea, cine trebuie sa rezolve solicitarea , care e termenul de rezolvare , ce s-a intamplat cu solicitarea ...? Rog un raspuns competent si de buna credinta. Cu stima Silaghi Rodica Veronica nr. de indentificare casa de pensii 2570424240024. PS: Daca nu voi primi raspuns competent voi cere de la International Pension din Anglia datele referitoare despre transmiterea corespondentei prin care solicita informatii in vederea platii pensiei cuvenite dupa anii munciti in Anglia .
Raspuns:
Institutia noastra nu a primit nici o cerere in interesul dumneavoastra.


Nume: Lidia Silvia Gabriela Fiam
Adresa:
Data: 30.05.2023 06:05:03
Intrebare:
Buna ziua, Am cont creat pe CNPP in luna aprilie 2023 dar inca nu am primit cuponul de pensie pentru luna Mai, pe adresa mea de e-mail. Stiam ca se trimite pe e-mail din luna urmatoare celei in care s-a creat contul pe CNPP.
Raspuns:
Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea care a fost dezvoltata în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul personal al beneficiarului, astfel: Se acceseaza contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă; • Se accesează secțiunea "Completare formulare" – "Depuneri cereri si documente" – "Pensii" – "Document de informare"; • Se selectează "Transmiterea documentului de informare online" și se completează câmpurile obligatorii din fereastra "Depunere documente"; • Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant; • Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem; • Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier; • Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite; • Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice. • Beneficiarul va primi de la PORTAL@CNPP.RO un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL. • Beneficiarul va primi un alt e-mail de la PORTAL@CNPP.RO, de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP - număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea • În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă; • Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP


Nume: Lidia Silvia Gabriela Fiam
Adresa:
Data: 30.05.2023 06:05:36
Intrebare:
Buna ziua, Am cont creat pe CNPP in luna aprilie 2023 dar inca nu am primit cuponul de pensie pentru luna Mai, pe adresa mea de e-mail. Stiam ca se trimite pe e-mail din luna urmatoare celei in care s-a creat contul pe CNPP. Nu este asa?
Raspuns:
Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea care a fost dezvoltata în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul personal al beneficiarului, astfel: Se acceseaza contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă; • Se accesează secțiunea "Completare formulare" – "Depuneri cereri si documente" – "Pensii" – "Document de informare"; • Se selectează "Transmiterea documentului de informare online" și se completează câmpurile obligatorii din fereastra "Depunere documente"; • Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant; • Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem; • Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier; • Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite; • Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice. • Beneficiarul va primi de la PORTAL@CNPP.RO un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL. • Beneficiarul va primi un alt e-mail de la PORTAL@CNPP.RO, de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP - număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea • În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă; • Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP


Pagini (450): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450