Casa Teritorială de Pensii
Tipareste

Intrebari frecvente

+ Adauga intrebare

Pagini (119): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119

Nume: maier claudia
Adresa: sanatatii 32 M
Data: 28.04.2017 12:04:08
Intrebare:
buna ziua, doresc sa primesc pensia intr-un cont deschis la BRD. Se pot trimite actele online? va multumesc
Raspuns:
În vederea încasării pensiilor prin cont curent personal sau cont de card, vă adresaţi mai intâi unităţii bancare la care doriţi să primiţi pensia pentru efectuarea formalităţilor necesare deschiderii contului curent sau contului de card. După deschiderea contului, trebuie să vă adresaţi casei teritoriale de pensii de care aparţineţi, cu următoarele documente: - cererea tip (emisă de către bancă) de virare a pensiei in contul curent/card, completată cu numărului contului, datele de identificare ale persoanei şi semnătura, nr. dosarului de pensie; - copia talonului de pensie sau a deciziei de pensionare; - copia actlui de identitate. Aceste acte pot fi transmise, prin poşta, în original, în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire.


Nume: pop valeria
Adresa:
Data: 27.04.2017 08:04:34
Intrebare:
Buna ziua , in urma discutiei telefonice de ieri referitor la faptul ca nu mi-a fost platita pensia din luna februarie , martie si aprilie am fost informata ca este din cauza faptului ca nu am depus Certificatul de viata , certificat care nu l-am primit postal. Am fost sfatuita sa-l descarc de pe sit-ul casei de pensii ceea ce am facut si v-il trimit dvs. Daca se poate va rog sa ma informa-ti daca lipseste ceva. Va multumesc.
Raspuns:
Certificatul de viata nu a intrat nici pe adresa certificate@pensiimaramures.ro, nici pe intrebari@pensiimaramures.ro. Pe ce adresa a fost trimis?


Nume: roman viorel
Adresa: eroilor nr. 6
Data: 26.04.2017 05:04:28
Intrebare:
Doamna Director.Prin prezenta va mai solicit inca odata ca AVERTIZOR PUBLIC JUDICIAR , sa imi comunicati de unde veti recupera sumele necuvenite de catre MOLDOVAN DOINA care a fost pensionara , dar in urma verificariilor a I.N.E.M.R.C.M .- Bucuresti i sa taiat pensia .Va atrag atentia ca in cazul in care nu imi comunicati raspuns in scris atunci voi sesiza Structura Centrala DNA - Bucuresti si Serviciul DIICOT - Bucuresti impotriva dumneavoastra.Atentia va avertizez ca AVERTIZOR PUBLIC JUDICIAR,eu impotriva mediciilor de la serviciu Expertize medicale Maramures , m-am AUTODENUNTAT , ca le-am dat la o parte din ei SPAGA , si m-am autodenuntat la DNA - Bucuresti.Multumesc.
Raspuns:
Informatiile la care sunteti indreptatit, si care v-au mai fost comunicate tot pe acest sit, sunt urmatoarele: institutia a analizat sesizarea dumneavoastra si a aplicat toate masurile prevazute de legislatia in vigoare. Mentionam ca orice revenire la acest subiect va fi clasata fara raspuns, in conformitate cu prevederile art.10 alin 2 din OUG 27/2002.


Nume: Beatu Anica
Adresa: Com. Butea, sat Miclăușeni
Data: 26.04.2017 08:04:47
Intrebare:
Am 84 de ani. Sunt pensionară de CAP și văduvă de veteran de război. Eu nu am beneficiat de majorarea pensiei la 520 lei. De ce?
Raspuns:
Ati postat pe situl Casei judetene de pensii Maramures. Va rugam sa va adresati institutiei responsabile cu gestionarea dosarului dumneavoastra.


Nume: Egly Lehel Peter
Adresa:
Data: 25.04.2017 06:04:56
Intrebare:
Stimata Institutie, subsemnatul Egly Lehel Peter, domiciliat in Oradea, str. ep Mihai Pavel nr 8 ap 5A, identificat cu CI seria XH nr 612068 rog cu respect sa binevoiti sa-mi explicati cum nu a reusit stimata institutie sa ridice poprirea cu nr 18548/21.05.2013, de pe contul bancsr deschis la Banca Transilvania, dupa ce a intrat in posesia sumei de 797 lei in aceaasi luna, ca urmare a popririi contului bancar deschis la banca ING bank, pe ambele fiind instituita poprirea sus-numita. Ca cele relatate mai sus nu au avut o rezolvare timp de 4 ani consider ca arata o incompetenta sumara din partea stimatei institutii, care din motive inexplicabile nu-si exercita obligatiile legale date de circumstantele popririlor executate, creand astfel discomfort in relatii comerciale intre terte persoane (banca-client). Prin prezentul formular de contact rog stimatei institutii ca in termen de 3 (trei) zile calendaristice de la data transmiterii prezentei solicitari sa ridice proprirea instituita in conditiile de mai sus, respectiv sa faca dovada acestui demers in scris catre solicitant. In caz contrar ma simt nevoit sa pun prezenta situatie in dezbaterea publicului larg prin mijloace de mediatizare (tv, radio, internet)sa intre in cunostinta tuturor persoanelorabilitate neglijenta, neprofesionalismul si incomptenta cu care stimata institutie isi trateaza Clientii. cu deosebita consideratie Lehel Peter Egly
Raspuns:
Ati postat pe situl Casei judetene de pensii Maramures. Institutia noastra nu a identificat nici o legatura cu dumneavoastra.Va rugam sa va adresati institutiei responsabile cu disconfortul dumneavoastra.


Pagini (119): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119